Biežāk uzdotie jautājumi

 Kur atrodas 270.lv interneta veikals?

270.lv interneta veikals ir pieejams tikai un vienīgi,kā interneta veikals ar interneta starpniecību.

 Kāds ir interneta veikala darba laiks?

Interneta veikals strādā visu diennakti, arī brīvdienās un svētku dienās.

 Cik bieži Jūsu interneta veikalā ir preču pievedumi?  

Interneta veikala mājaslapā tiek prdouktu klāsts papildināts katru dienu.

Vai Jūsu interneta veikalā apmaksu var veikt ar bankas karti?

Nē,nevar. Maksājumus iespējams veikt tikai un vienīgi ar bankas pārskaitījumu (Priekšapmaksa).

Vai var atgriezt preci, kas pirkta interneta veikalā?

Jā, var atgriezt preci, kas pirkta mūsu interneta veikala mājaslapā.Obligāti ir jāsaglabā preces orģinālo iepakojumu. Preces, kas ir higiēnas un apakšveļu, peldkostīmus, zeķubikses, zeķes un līdzīgus izstrādājumus nevar atgriezt vai mainīt veselības aizsardzības vai higiēnas iemeslu dēļ.

Kā arī pārtikas produktus nevar atgriezt mums.

Preces var atgriezt vai samainīt pret citām 14 dienu laikā no iegādāšanās brīža.

Jābūt saglabātam pirkuma bankas maksājuma uzdevumam. 

Pasūtījumi

Kā veikt pasūtījumu?

Lai veiktu pasūtījumu mūsu mājaslapā, veiciet šādas darbības:
1. Ievietojiet preci grozā: izvēlieties vēlamo izmēru precei un pievienojiet grozam. Kad būsiet izvēlējušies visas sev tīkamās preces, dodieties uz grozu lapas augšējā labajā stūrī.
2. Ievadiet atlaižu kodu: Ja jums ir pieejams atlaižu kods, ievadiet to.
3. Aizpildiet kontaktinformāciju: Norādiet vārdu un uzvārdu, e-pasta adresi un savu telefonu. Ja izvēlējāties pakomātu piegādi, piegādes adrese jau būs norādīta.
4. Izvēlieties piegādes veidu: izvēlieties sev ērtāko piegādes veidu Izvēloties kurjieru, norādiet precīzu piegādes adresi. Izvēloties pakomātu norādiet pareizo pakomāta adresi.

5. Parametri: Iesakam piezīmēs atstāt savus parametrus (augums, svars, apkārtmēri). Lai varam pārliecināties, ka izvēlētā prece Jums derēs perfekti.

6. Izvēlieties apmaksas veidu: Izvēlieties sev piemērotāko apmaksas veidu. Pēc apmaksas veikšanas sāksim apstrādāt Jūsu pasūtījumu. Apstrādājam TIKAI apmaksātus sūtījumus.

7. Spiediet 'Pasūtīt preces': un pārejiet uz nākamo soli, kurā jāveic apmaksa sekojot norādītajām instrukcijām.

8. Pasūtījums izveidots: E-pastā saņemsiet informāciju par pasūtījumu un tā piegādes statusiem.

Paldies, ka iepirkāties 270.lv interneta veikalā!

Cik ātrā laikā notiek pasūtījuma apstrāde?  

Pasūtījumus mēs apstrādājam katru dienu. Arī brīvdienās un svētku dienās.

Prece 'uz pasūtījumu':

Pasūtījumi, kuros ir preces ar statuss 'uz pasūtījuma' tiek apstrādāti 3 - 9 darba dienu laikā, jo šis preces nav mūsu noliktavā un tiek sūtītas no piegādātāja. Tiklīdz preces ir saņemtas no ražotāja mēs izsūtam VISU pasūtījumu kopā.

  • Kad pasūtījums tiks izsūtīts - Jūs saņemsiet SMS apstiprinājumu, ka esam pasūtījumu nodevuši piegādei.

Kādi ir pieejamie apmaksu veidi?

270.lv mājas lapā apmaksu veikt ir ļoti vienkārši.

Kad esat izvēlējušies sev tīkamo preci un aizpildījuši grozā visu kontaktinformāciju, Jums ir iespēja izvēlēties veikt maksājumu ar bankas pārskaitījumu un saņemsiet maksājuma pieprasījumu uz Jūsu norādīto e -pasta adresi.

Izvēlieties banku, no kuras vēlaties veikt maksājumu, un veiciet tālāk minētās darbības.

Kā zināt, vai apmaksa ir notikusi veiksmīgi?

Pēc apmaksas saņemšanas, mēs vienmēr nosūtam apstiprinājuma SMS vai e-pastu par to, ka Jūsu apmaksa ir saņemta un mēs sākam pasūtījuma apstrādi.

No ārzemju bankām maksājums var ienākt vēlāk, nākamajā vai aiznākamajā dienā.

Gadījumā, ja nesaņemāt ziņu no mums 2 dienas pēc pasūtījuma veikšanas - Sazinieties ar mums pa telefonu +371 20539214 , vai rakstiet mums e-pastu uz: palidziba.270@inbox.lv 

Kā atcelt pasūtījumu?

Izveidojāt pasūtījumu, bet pārdomājāt? Nekas, pasūtījumu ir iespējams atcelt.

Ja apmaksa netika veikta:

Mēs apstrādājam TIKAI apmaksātus pasūtījumus. Pasūtījumi bez apmaksas tiek atcelti pēc 1 darba dienas. Papildus atcelšana nebūs nepieciešama.

Ja apmaksu jau veicāt:

Lai atceltu jau apmaksātu pasūtījumu, Jums vajadzēs sazināties ar mūsu pasūtījumu nodaļu.
Tā kā pasūtījumus apstrādājam tajā pašā dienā, ir liela iespēja, ka esam jau Jūsu pasūtījumu izsūtījuši.
Izsūtīšanas gadījumā Jūs noteikti saņemsiet SMS apstiprinājumu.

 Sazinieties ar mums pa telefonu +371 20539214 , vai rakstiet mums e-pastu uz: palidziba.270@inbox.lv 

Vai var veikt pasūtījumu bez reģistrēšanās mājaslapā?

Jā, protams, pasūtījumus mūsu mājaslapā ir iespējams veikt bez reģistrēšanās.

  • Izvēlaties sev tīkamo preci, lieciet grozā un aizpildiet visu nepieciešamo informāciju.

Vai ir iespējams veikt pasūtījumu zvanot?  

Pieņemam tikai mājaslapā veiktos pasūtījumus.
Bet ja nezinat, kā to izdarīt, mēs ar prieku Jums palīdzēsim. Gan piemeklēt pareizo izmēru, gan tikt galā ar visiem pirkuma soļiem.

 Droši zvaniet uz pasūtījumu nodaļu +371 20539214

Kur  es varu ievadīt atlaižu kodu vai dāvanu kartes nr?

Ja vēlaties izmantot atlaižu kodu vai dāvanu kartes unikālo kodu, Jums kods būs jāievada pasūtījuma 1.solī sadaļā 'Kupons''.

Kods ir jāievada pirms apmaksas veikšanas. Tam speciāli paredzētā logā.

Piegāde

Kā es varu izsekot savu pasūtījumu?

Pēc pasūtījuma veikšanas, Jums uz norādīto e-pastu atnāks informācija par pasūtījumu.

Kad mēs pasūtījumu būsim nosūtījuši, Jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu un sms.

Lai iegūtu pasūtījuma izsekošanas kodu, sazinieties ar mums e-pastā: palidziba.270@inbox.lv  vai uzdodiet jautājumu mājas lapas kontakti sadaļā.

Vai 270.lv interneta veikalā var izņemt pasūtījumu?  

Mums nav fiziskā veikala, esam interneta veikals, kas ir pieejams klientiem ar interneta starpniecību un saņemt sūtījumus var ar mūsu interneta veikala piedāvātajām piegādes iespējām ar mūsu sadarbības partneri Venipak.

Kā es varu nomainīt Venipak pakomāta adresi?

Nepareizi norādīta pakomāta adrese? Tas nekas, tā mēdz gadīties! Mēs ar lielāko prieku nomainīsim pakomāta adresi, lai Jūs varētu saņemt pasūtījumu sev tuvākajā pakomātā.

Kas ir jādara: Sazinieties ar mums pa telefonu +371 20539214 , vai raksti mums e-pastu uz: palidziba.270@inbox.lv Bet, ja jau esat saņēmuši SMS ziņu, ka pasūtījums ir nodots kurjeram, tad mēs izmaiņas vairs nevarēsim veikt un Jums jāsazinās ar Venipak servisu.

Vai ir iespēja veikt pasūtījuma apmaksu pie saņemšanas?

Nē, diemžēl mēs nepiedāvājam pasūtījumu pēcapmaksu. Apstrādāti tiek TIKAI apmaksātie pasūtījumi. Kā arī preces neatliekam, nerezervējam.

Atgriešana un Atmaksa

Kā atgriezt pasūtījumu Latvijā?

Ja 270.lv pasūtītā prece Jums neder, nepatīk vai vienkārši esat pārdomājis,

Jūs varat to atgriezt vai samainīt pret citu   14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža.

Atgriešana un apmaiņa tiek piemērota tikai  jaunām un nelietotām precēm oriģinālajā iepakojumā un ražotāja oriģinālajām preču zīmēm.

Preču atgriešana ir BEZ MAKSAS.

Pieejami vairāki atgriešanas veidi.

  • Ar Venipak pakomātu starpniecību
  • Ar Venipak kurjeru


Kad es saņemšu atmaksu?

Maksājuma atgriešana tiek veikta 5 darba dienu laikā no preces saņemšanas brīža.

Mēs Jūs informēsim ar SMS vai E-pasta palīdzību, ka esam atgriezto preci saņēmuši.

  • Maksājums tiks atgriezt uz to pašu kontu, no kura tika veikts pārskaitījums.

Vai preces  ir iespējams apmainīt uz citām?  

Jā, protams. Pasūtītās preces ir iespējams samainīt uz citām.

Ja Jums nederēja izmērs:

Ja prece neder pēc izmēra, mēs piedāvājam veikt preces izmēra maiņu.

  1. Lai to izdarītu sazinieties ar mums +371 20539214 vai rakstot uz e-pastu: palidziba.270@inbox.lv 
  2. Kad būsim vienojušies par nepieciešamo izmēru, mēs izsūtīsim  Venipak pakomāta atgriešanas kodu(SMS). 
  3. Jums būs jāatgriež prece kopā ar aizpildītu ''Preču atgriešanas aktu'' kas bija pievienots klāt pasūtījumam.
  4. Tiklīdz mēs saņemsim atgriezto preci, mēs izsūtīsim preces maiņu un informēsim Jūs, nosūtot SMS vai E-pastu.
  5. Ja izvēlējāties lētāku preci tad, starpība tiks atgriezta uz Jūsu kontu 5 darba dienu laikā.

Kā rīkoties, ja prece ir bojāta vai ar defektu?

Mums ir ļoti žēl, ka Jums ir nācies saņemt šādu preci. Un mēs no visas sirds atvainojamies par šādu situāciju.
Ja prece ir bojāta vai ar defektu, mēs nesam pilnu atbildību. Visām precēm ir 2 gadu garantija.
Mums pats svarīgakais ir laimīgi klienti. 

Sazinieties ar mums +371 20539214  vai rakstot uz e-pastu: palidziba.270@inbox.lv  

Atrisināsim šo situāciju kopā. 

Vai manai precei ir garantija?  

Garantija uz visām precēm darbojas 2 gadus no preces iegādes brīža, ja ir saglabāts pirkuma čeks/bankas maksājumu apliecinošs dokuments.

Ja prece lietota 0-6 mēnešus, Jums ir iespēja pieprasīt:
• naudas atgriešanu 100% apmērā
• preces remontu
• preces apmaiņu pret tādu pašu vai līdzvērtīgu preci
Ja prece lietota 6 -24 mēnešus, Jums ir iespēja pieprasīt:
• daļēju naudas atgriešanu, ņemot vērā preces nolietojumu
• preces remontu
• preces apmaiņu pret citu preci, ņemot vērā nolietojumu
Garantija nedarbojas sekojošos gadījumos:
• ja nav saglabāts preces čeks (bankas maksājumu apliecinošs dokuments);
• ja nozaudētas atsevišķas preces detaļas (furnitūra, rāvējslēdzējs, josta u.c.);
• ja defekts radies, izmantojot preci tādiem mērķiem, kam tā nav paredzēta;
• ja defekts radies ķīmisku vielu vai mehāniskas iedarbības rezultātā;
• ja defekts radies nepārvaramas varas apstākļu (force majeure) vai nelaimes gadījuma rezultātā;
• ja prece bijusi pakļauta remontam.

Info par Precēm

Kā izvēlēties pareizo izmēru?

Izmēri un mērījumi var atšķirties dažādu ražotāju apģērbiem, tāpēc mēs iesakām:

Pasūtot atstāj savus paremetrus:

Vienmēr, veicot pasūtījumu, piezīmēs norādi savus mērus (augums, svars, krūšu, vidukļa un gurnu apkārtmērs) - pirms izsūtīšanas mēs pārliecināsimies, ka prece derēs!

Izmēru tabulas:

Lai noteiktu sev atbilstošo izmēru, iesakām aplūkot izmēru tabulas, kas ir norādītas pie precēm.
Izmēru tabulas esam veidojuši paši, nomērot katru konkrēto preci.
Lai pārliecinātos par pareizā izmēra izvēli, parametrus salīdziniet ar jau esošo apģērbu, kas Jums labi der.

 Salīdzini modeles parametrus:

Preces aprakstā ir norādīts izmērs, kas ir mugurā attiecīgajai modelei. Tā pat preces aprakstā ir norādīts modeles garums, lai labāk sapratu, kā tas izskatīsies Jums mugurā.

Jautā mums:
Ja tomēr rodas šaubas par izmēra izvēli, vienmēr varat konsultēties ar mums, zvanot pa telefonu +371 20539214 , vai rakstot mums e-pastu uz: palidziba.270@inbox.lv 

 

  • Mēs ar lielāko prieku veiksim papildus mērus konkrētajai precei!

Ko nozīmē 'uz pasūtījumu'?  

'uz pasūtījumu' - noliktavā NAV pieejamas, bet tās ir iespējams pasūtīt no ražotāja. Piegāde no 3 - 12 darba dienām.

Kā atrast preci mājaslapā?  

Katru preci var atrast pie katras produktu kategorijas kura Jums interese. 

Zem katras no nodaļām prece ir sadalīta pa preču grupām, lai Jums būtu vēl vieglāk atrast kāroto.


Ko  nozīmē izmērs 'One Size'?

Izmēra apzīmējums 'One Size' nozīmē, ka konkrētā prece ir pieejama vienā izmērā.
One Size (S-L) - pie apzīmējuma One size iekavās ir norādīts izmērs no kura līdz kuram derēs. Šī prece derēs izmēriem no S (36) līdz L (40).
One Size (L-XXL) - Šī prece derēs izmēriem no L (40) līdz XXL (44).
Ja tomēr netiekat skaidrībā vai izmērs Jums derēs, droši sazinaties ar mums. Nomērīsim konkreto preci un palīdzēsim pieņemt lēmumu.

Kā pareizi kopt apģērbu?

Mēs iesakām:
Pirms apģērba mazgāšanas, vienmēr izlasiet kopšanas instrukciju.
Sadaliet apģērbu grupās ar līdzīgām mazgāšanas prasībām, nemazgājiet visu kopā. Atdaliet baltās drēbes, tumšās un krāsainās.
Izmantojiet instrukcijā norādīto ūdens temperatūru. Ja neesat droši, labāk izvēlaties zemāku, nekā augstāku temperatūru.
Izgrieziet apģērbu uz otru pusi pirms mazgāšanas.
Uzmanieties no tīrīšanas līdzekļiem, kuros ir balinātājas. Iesakam tos lietot tikai baltam apģērbam.
Negludiniet apģērbu ar rokas gludekli, ja kopšanas instrukcijā tas ir aizliegts, izmantojiet tvaika gludekli. 

Cik ilgi precēm ir atlaide?

Atlaižu cenas ir derīgas tik ilgi, kamēr prece ir pieejama.
Visas preces ar atlaidēm varat meklēt sadaļās 'Akcijas'. Kas ir sadalītas vīriešu un sieviešu precēs. Lai Jums ērtāka iepirkšanās.
Izņēmums: ja ir īpaša izpārdošana, kas ilgst pāris dienas (piemēram, Black Friday u.t.t.) tādā gadījumā, atlaides tiek piemērotas un darbojas atsevišķos datumos.
Iepazīsties ar šobrīd aktuālajām atlaidēm: 

Vai dzīvē prece izskatās tāpat, kā mājas lapā?

Lielāko daļu preču mēs fotogrāfējam mūsu studijā. Ļoti piestrādājam pie tā, lai preces krāsas, materiāls būtu maksimāli pietuvinātas realitātei.
Reizēm preces krāsa var atšķirties atkarībā no ekrāna vai ierīces, kurā to aplūkojat. Tas ir atkarīgs no monitora vai viedierīces uzstādījumiem.
Ja rodas jautājumi par kādu no precēm, materiālu vai krāsu. Ar prieku Jums palīdzēsim, nosūtīsim papildus bildes.
Rakstiet mums:

e-pastā: palidziba.270@inbox.lv 


Izveido savu bezmaksas mājas lapu! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Uzsākt darbu